КВЕСТи Скаути_ 2016

Зимовий КВЕСТ для дітей від Диканських СКАУТІВ!

Програма КВЕСТу

10:00 – Початок програми КВЕСТу.

10:15 – Реєстрація учасників.

11:00 – Правила КВЕСТу. СТАРТ.

11:00 – 13:00 КВЕСТ

13:00 – 14:00 – Підрахунок балів, обід, чаювання

14:00 – оголошення результатів КВЕСТу, нагородження переможців.

квест для дітей

Правила КВЕСТу

Всі ви отримали при реєстрації номер команди та карту.

Попереду вас чекає 11 КП тобто завдань. Всі вони нанесені на карту.

На кожному КП вас чекає секретний агент. На місці він розповість яке саме випробування вас чекає, тому зараз я не буду про це розповідати, ця інформація засекречена, навіть для мене.

Брати контрольні пункти ви можете в будь-якій послідовності, хоч почніть з першого, хоч з останнього. Але, якщо ви прибігли на КП, а якась команда його виконує то подумайте чи варто чекати, чи краще побігти на інше КП.

У вас на виконання всіх секретних завдань є 2 години, тобто в 13:00 всі мають повернутись на ФІНІШ. Якщо команда не повертається вона – дискваліфікована. Навіть якщо ви не встигли пройти всі КП – біжіть на ФІНІШ. ФІНІШ на озері Дзюбик. Поки організатори будуть підраховувати бали, на фініші вас чекають гарячий чай, бутерброди та смаколики.

Після підрахунку балів буде нагородження переможців.

Ще раз нагадую що головне вкластись у контрольний час 2 години та виконати якомога більше контрольних завдань.

На старті ви отримаєте палиці, а при виконанні кожного КП ви отримаєте не лише бали, а і стрічки, всі стрічки зав’язуйте на палицю – це буде ваше знамення. Очевидно що у переможця знамення буде найбільше.

Останнє: коли прибіжете на ФІНІШ одразу підходьте до секретного агента і повідомите про ваше прибуття.

УВАГА! Якщо під час КВЕСТу у вас трапилась якась травма серед волонтерів є професійний медик тому ви одразу підходьте до спецагента на найближчому КП і ми викличемо медика по телефону.

Особливе прохання! Для зручності і від непогоди ми деякі Кп заховали в приміщення, будь-ласка, ведіть себе там тихо, ввічливо, аби й наступні рази нам довіряли власники свої приміщення.

В скільки годин ви маєте повернутись на ФІНІШ?

Тоді на СТАРТ! 3 – 2 – 1 — поїхали!

 

Контрольні Пункти

1. Летюче відро.

WP_20170813_12_05_20_Pro

Правила гри: діти мають потрапити відром на три визначені місця на землі, натягуючи мотузки.

Якщо команда з 2-ох дітей то секретний агент бере третю мотузку і теж виконує команди дітей, але сам ініціативу не бере на себе. На виконання завдання є 10хв.

Потрібно: мотузки, карабіни, відро, анкета для волонтера, ручка (фломастер), надруковане правило КП, секундомір.

Оцінювання:  

0 балів  - не почали гру

1 бал – якщо команда почала гру

3 бала – вклались в час, потрапили в одну ціль відром

4 бали – вклались в час, потрапили у дві цілі відром

5 балів –вклались в час потрапили у три цілі відром

Місце проведення: парк 

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

2.   Гра «Кіма».

Правила гри: «Это самая старая скаутская игра, и она известна скаутам всех национальностей. Игра «Кима» имеет целью выяснить, какой памятью обладают скауты, а также развитие в них памяти, внимательности и наблюдательности.

Скауту дают определенное время разглядывать некоторое количество различных предметов. Потом он должен назвать, какие предметы были, т. е. какие предметы он запомнил. Обычные нормы для игры таковы: количество предметов — 24, время осмотра — ровно одна минута.

Классический способ проведения игры следующий: руководитель раскладывает на столе 24 предмета и потом покрывает их платком или большим листом бумаги. Предметы надо разложить так, чтобы каждый из них был хорошо виден, т. е. чтобы один предмет не прикрывал и даже не касался другого предмета».

У нас діти змагатимуться командами, тому вони будуть запам’ятовувати предмети командами. Контрольний час  на згадування предметів 10 хвилин. Записувати вони можуть лише коли всі предмети вже заховані.

Потрібно: 24 предмети, анкета для волонтера, аркуші та ручки для дітей, секундомір, тканина якою накривати предмети, надруковані правила КП.

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал – якщо команда почала гру

2 бали  - запам’ятали менше 15 предметів,

3 бали — запам’ятали від 15 до 17 предметів,

4 бали — запам’ятали  від 18 до 20 предметів

5 балів — запам’ятали  від 21 до 23 предметів

6 балів — запам’ятали всі 24 предмета — феноменальна пам’ять.

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

 

3. Багаття.

Багаття

Правила гри: розвести багаття з мінімальної кількості сірників, контрольний час 15 хвилин.

Потрібно: дрова, сірники, ніж, аптечка, анкета для волонтера, секундомір, надруковані правила КП.

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал  - вклались в контрольний час, використали 10 сірників

2 бали — вклались в контрольний час, використали 9 сірників

3 бали — вклались в контрольний час, використали 8 сірників

4 бали — вклались в контрольний час, використали 7 сірників

5 балів — вклались в контрольний час, використали 6 сірників

6 балів  - вклались в контрольний час, використали 5 сірників

7 балів — вклались в контрольний час, використали 4 сірника

8 балів — вклались в контрольний час, використали 3 сірника

9 балів – вклались в контрольний час, використали 2 сірника

10 балів – вклались в контрольний час, використали 1 сірник

11 балів – вклались в контрольний час, не використали жодного сірника

Місце проведення: озеро 

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 або 6 балів

4 стрічки – за 7 або 8 балів

5 стрічки – за 9 або 10 балів

6 стрічки – за 11 балів

 

4.   Гра «Палички».

Правила гри: волонтер змагається проти дітей. По центру викладається 20 паличок. Кожна сторона гравців може за один хід взяти 1-2 або 3 палички. Кому залишиться 1 паличка – той програв. Граються три гри. Контрольний час 10 хвилин.

Потрібно: 20 паличок, анкета для волонтера, ручка, секундомір, надруковані правила КП.

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал – якщо команда почала гру

2 бали – вклались в контрольний час, діти виграли одну гру,

3 бали — вклались в контрольний час, діти виграли дві гри,

4 балів — вклались в контрольний час, діти виграли три гру,

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

5.   Сортування сміття.

сортування сміття 1 сортування сміття 2

Правила гри: перед вами 6 контейнерів для різного сміття. Також перед вами 17 відходів, які ви маєте правильно посортувати. Кожні 4-ри правильно відсортовані відходи принесуть вам 1 бал. Контрольний час 10 хвилин. Контейнери:

папір (1)- треба покласти в нього папір білий, стаканчик паперовий маленький, картон без скотчу.

Можуть помилково покласти сюди: пакування від Тетрапак; великий паперовий стаканчик, але він з плівкою всередині (я надірвала щоб було видно);  картон зі скотчем.

Пластикова упаковка (5) – треба покласти обгортку від шоколада, кришку від кави, пляшку від йогурта, упаковку від макаронів. Весь цей пластик промаркований трикутником, що свідчить про те що це сміття підлягає переробці.

Небезпечні відходи (4) – батарейка, градусник.

Не підлягає переробці (6) – потрібно покласти пакування від нової пошти (бо в ньому є крейда) та фантік від цукерки (акцентувати увагу що такі обгортки не переробляються тому краще купувати цукерки без обгортки))), великий паперовий стаканчик (бо він з шаром плівки всередині), картон зі скотчем.

ПЕТ пляшки (2)– потрібно покласти пляшку. Можуть помилково покласти пляшку від йогурта.

Поліетиленові пакетики (3) – потрібно покласти білий пакет та прозорий пакетик. Можуть помилково покласти пакет від пакування нової пошти.

              

Потрібно: 6 контейнерів, анкета для волонтера, ручка, секундомір, надруковані правила КП, 16 відходів.

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал – якщо команда почала гру

2 бали – вклались в контрольний час, посортували правильно 4 відходи,

3 бали — вклались в контрольний час, посортували правильно 8 відходів,

4 бали — вклались в контрольний час, посортували правильно 12 відходів,

5 балів — вклались в контрольний час, все посортували,

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

6.   Шифрування.

шифрування

Правила гри: цей Квест приготували СКАУТИ. І вони розшукують своїх суперагентів. Якщо ти один з таких агентів-скаутів то з легкістю зможеш розшифрувати це послання. Я знаю що скаути дотримуються 10-ти законів і на цьому аркуші зашифрований один з цих десяти законів. У тебе є 10 хвилин на його розшифрування, якщо не вкладешся в час  аркуш зникне.

 

Потрібно: аркуш з шифруванням, анкета для волонтера, декілька ручок, секундомір, надруковані правила КП.

 

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бали – розшифрували закон за час від 8 до 10 хвилин

2 бали – розшифрували закон за час від 6 до 8 хвилин

3 бали — розшифрували закон за час від 4 до 6 хвилин

4 бали — розшифрували закон за час від 2 до 4 хвилин

5 балів – розшифрували закон менше ніж за 2 хвилини

Місце проведення:

Вказівки волонтеру: розповісти правила, не підказувати, слідкувати щоб інші команди не підглядали, справедливо виставити бали в анкету (важливо знайти тих дітей, яким справді буде цікаво в скаутингу, тому навпроти дуже зацікавлених дітей поставити в анкеті знак оклику), дрескод (спецагент) — повязати на руку маркерну стрічку, чорні окуляри, всі організатори та волонтери мають своїм прикладом показувати скаутські якості: доброзичливість, уважність, ввічливість, видавати шматки тканин для прапору. Приклеїти правила на видному місці.

 

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

 

7.   Краєзнавчий музей.

24176753_540944672926376_6746200137983009569_n

Правила гри: Спецагенти мають буди завжди дуже уважними! Зараз перевіримо наскільки ви можете бути уважними. Я розповім вам 3 факти з одного із залів музею. В одному із фактів буде допущена помилка – ви маєте знайти помилку і виправити її. Контрольний час 10 хвилин.

Потрібно: приготувати три факти з краєзнавчого музею, анкета для волонтера, ручка, секундомір, надруковані правила КП, бахіли.

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал – якщо команда почала гру

2 бали — вклались в контрольний час, правильно вказали на помилку але не виправили її

4 бали – вклались в контрольний час, правильно знайшли помилку і виправили її

Місце проведення: Краєзнавчий музей

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

 

ЗАЛ №1.

1.     Утворення СРСР (СССР) та Диканського району.

30 грудня 1922 року  Всесоюзний з’їзд Рад схвалив договір про створення СРСР (СССР)! А  через декілька місяців був утворений і Диканський район, а саме 8 березня 1923 року. (правильно 7 березня)

2.     Клімат Диканського району помірно-континентальний.

Континентальний клімат — клімат, характерний для внутрішніх частин материків, а материк – це масив суші Землі. Характеризується континентальний клімат високою амплітудою температури повітря (влітку – дуже тепло, взимку – дуже холодно), малою сумою опадів і слабкими вітрами.

3.     Найдовша річка Диканського району це Ворскла, аж 464 км. А всього в нашому району 8 річок.

 

8. Кутики (Халма).

24059049_540944699593040_2023327087651410985_n

Правила гри: Спецагенти мають добре стратегічно та швидко мислити! Зараз перевіримо цю вашу якість під час змагання. Ви командою будете грати проти спецагента або проти іншої команди в гру Халма. Кожному гравцю на крок дається 10 секунд.

«Традиционно в игре уголки два соперника и борьба проходит на квадратной доске 8х8 или 10х10 клеток.

Дом в уголках (халме)

Территория, на которой фишки (камни) занимают начальное положение, называется дом (иногда «двор») и может иметь несколько вариантов. Камни двух противников (по 10 для каждого для игры на доске 8Х8) располагаются треугольником 1-2-3-4 (e1h4h1) в противоположных углах (свои камни — в правом нижнем углу, камни противника — в левом верхнем).

Цель игры - переместить свои камни в дом противника.

В разновидности игры «уголки» черные имеют право сделать еще один ход после выполнения белыми своей цели; в случае когда черные этим ходом полностью завершают миссию (заводят все камни в дом соперника), партия заканчивается вничью.

Перемещение камней

Ход выполняется следующим образом. Игрок может переместить свой камень в соседнюю пустую клетку в любом направлении.

Игрок также может своим камнем перепрыгнуть как свой, так и камень противника и встать в следующую за ним пустую клетку. За один прыжок можно перепрыгнуть только через один камень. Если после прыжка опять появляется возможность совершить прыжок, то игрок может это сделать. Таким образом за один ход можно одним камнем выполнить несколько прыжков.

В халме прыгать и перемещаться можно по горизонтали, вертикали и диагонали.

Завершение игры в уголки (халму)»

 

Потрібно: приготувати дошку 6х6, з жолудів зробити камінці двох кольорів, анкета для волонтера, ручка, секундомір, надруковані правила КП.

Оцінювання прийняте наступне:

1 бал – якщо команда почала гру

3 бали — вклались в контрольний час, команда програла з відривом в один крок

5 балів – вклались в контрольний час, команда перемогла

Отримайте маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

 

9.   Медицина. Зіпсований телефон.

Правила гри: Спецагенти повинні володіти навиками надання першої медичної допомоги. При допомозі постраждалому важливо надавати допомогу в чіткій послідовності. Зараз перевіримо що ви будите робити якщо у вашого товариша поріз на руці! Я на вухо одному з вас (першому гравцю) детально, в чіткій послідовності, скажу що треба робити при порізі. Перший гравець все запамятовує і переказує своєму товаришу (другому гравцю) і т.д. Після того як перший гравець переказав вказівки другому гравцю він замовкає, в іншому разі – за кожну підказку мінус 1 бал. Останній гравець коли прослухав вказівки від попереднього гравця на спецагенті показує послідовність дій при порізі. Контрольний час 15 хвилин.

Під час користування ножем ви порізали собі руку, тече кров:

  1. Зупинити кровотечу, піднявши кінцівку догори та притиснути рану вільною рукою
  2. Помити рану хлогексидином
  3. Захистити рану від бруду стерильною серветкою або шматком бинту просоченого хлоргексидином
  4. Зафіксувати стерильну серветку перев’язкою з бинта

 

Потрібно: список послідовності дій, маркером намалювати поріз, аптечка, анкета для волонтера, ручка, секундомір, надруковані правила КП.

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал – якщо команда почала гру

3 бали — вклались в контрольний час, перепутали в послідовності 3 дії

4 бали – вклались в контрольний час, перепутали в послідовності дві дії

5 балів – вклались в контрольний час, правильна послідовність дій

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

 

10.  Вгадай перемогу.

Правила гри: Спецагенти дуже уважні до часу, вони ніколи не спізнюються і завжди слідкують за часом! Зараз перевіримо ваш внутрішній годинник. Граються три гри (кожен скаут приймає участь) і обирається кращий результат. Контрольний час 10 хвилин.

«Эта игра позволяет детям выиграть в плане того, что побеждает не самый быстрый, а тот, кто как можно ближе к своему результату пройдет эту дистанцию за время, которое он себе наметил. Каждый участник называет то время, за которое он пробежит или пройдет определенную дистанцию. Чем ближе он к заданному результату, тем больше у него шансов на победу».

Потрібно: приготувати ділянку зі стартом та фінішом, анкета для волонтера, ручка, секундомір, надруковані правила КП.

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал – якщо команда почала гру

2 бали – вклались в контрольний час, пройшли маршрут з похибкою 4 сек. та більше

3 бали — вклались в контрольний час, пройшли маршрут з похибкою до 3 секунд

4 бали – вклались в контрольний час, пройшли маршрут з похибкою до 2 секунди

5 балів – вклались в контрольний час, пройшли маршрут з похибкою до 1 секунди

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 балів

 

11. Перепона з мотузок «Цирк».

Цирк

Правила гри: Перед вами перепона з мотузок. Завдання пройти вперед до дерева та повернутись назад, тобто 6 раз ви пройдете по мотузці (3 рази вперед та 3 рази назад). Кожен учасник має спробувати свої сили: кожен вдалий прохід в одну сторону по мотузці принесе вам 1 бал. Тримайте рівновагу!  Контрольний час 10 хвилин.

 

Потрібно: приготувати ділянку, анкета для волонтера, ручка, секундомір, надруковані правила КП.

 

Оцінювання прийняте наступне:

0 балів  - не почали гру

1 бал –1 вдала спроба

2 бали – 2 вдалі спроби

3 бали – 3 вдалі спроби

4 балів – 4 вдалі спроби

5 балів – 5 вдалих спроб

6 балів – 6 вдалих спроб

 

Видавати маркерні стрічки:

1стрічку – за 1 або 2 бали.

2 стрічки – за 3 або 4 бали

3 стрічки – за 5 або 6 балів

 

рассказать друзьям и получить подарок

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в LiveJournal

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Certaines personnes disent que le mariage est une occasion solennelle, et seulement un longeur mariage était digne et élégant, maintenant cette opinion est trop tradition. Si la mariée ne pas dérangé , il peut essayer une robe courte. La mariée courte qui coûteRobe de mariéemoins de matière, à moindre coût, le prix est naturellement plus abordable. Surtout la épouses petite, la mariée courte vous fait paraître plus sophistiquée.
En vacker grekisk gudinna axel diamant spets brudklänning, eleganta vackra färska vattenlösliga spets blommor. Ren skönhet. Det älskar.bröllopsklänningarKvinnan tillbaka mjuka linjer, människor ofta få en känsla av oändlig frestelse. Fall 2016 fashion show golvet, ryggen full av detaljer
As we all know, cheapcheap jerseys jerseys china online shop is the factory of the world, there are an array of products with good quality and cheap. So , today I will introduce cheap jersey to you.Li Ning · 2016 Sudirman Cup world mixed team badminton championship in Guangzhou successfully concludedof, in these days, the New Cheap Jersey of China became the hot topic in everyone.
fans wChina is the world’s second largest economy, the world’s first trading power.TheWholesale jerseys nation’s major clothing wholesale market is as follows: Guangzhou White Horse Clothing Market.
GUIRENNIAO-This logo is a spiritual totem, smooth graphics implication unstoppable force; flexible deliver an elegant arc movement, strength and speed of the United States, a symbol of passion and rationality publicity “Heart” and “meaning”, “concept” unity; pass the fearless and enterprising mind, showing beyond the realm of self, to unstoppable force to create the future.XTEP-Xtep (China) Co., Ltd. is a comprehensive development wholesale Wholesale jerseysjerseys china shop, production and marketing of Xtep brand (XTEP) sports shoes, clothing, bags, caps, balls, socks mainly large sporting goods industry enterprises.
We will bring appropriate surprises in a particular period of time, such as Christmas Day or a certain time the team to win, and we are able to bring about a correspondingcheap jerseys markdown activity for the fans! Are you interested in ?cheap jerseys free shipping!!! So coming to purchase it!!!