Скаути_ 2016

Диканські православні скаути. Квест. Змагання в лісі.

Квест «Дорога до Хреста»

Заняття №8 Диканського загону православних скаутів України від 12.11.2016

Є в Диканському краї маловідомі, але дуже цікаві місця. Як то печерний скит, який тимчасово припинив існування у кін. 17 ст., потім відновився і продовжував діяти до кін. 18 ст. Остаточне припинення печерного подвижництва у цій місцевості, напевне, сталося у 2 пол. 18 ст., коли російським царським урядом було скасовано затвірницьку практику в монастирях імперії.

Рештки скиту на сьогодні представлені щонайменше 8–9 печерними спорудами, прокопаними у лесовому суглинку та піщанику на глибині 2,5–3,5 м від сучасної поверхні.

На сьогодні комплекс є єдиною зафіксованою монастирською печерною пам’яткою на теренах Полтавщини.

Саме на пошуки цього чоловічого печерного скиту і вирушили Диканські скаути.

ЧАСТИНА 1 КВЕСТУ.

Змагання в лісі розпочалось з поділу скаутів на 2 команди.

Є дві точки старту (одна для однієї команди, друга для іншої команди), кінцева точка фінішу спільна.

Перед стартом скаутів провели інструктаж, нагадали про те як йти за азимутом, як орієнтуватись, як читати нашу карту.

Кожна команда отримала карту, компас та свій азимут. Відстань яку вони мають подолати – 1,6 – 1,9 км.

North

Перед стартом одна з команд мала змогу виграти фору в 10 хв.

Гра «Палички». На стіл викладаються 24 палички. Грають двоє. Задача – забираючи по 1-2-3 палички по черзі, не стати останнім. Команди грають по три ігри з лідером. Яка команда отримає більше перемог та і здобуває фору. Коли перемог порівну – фора відміняється.

Рушили!

На кінцевій точці їх чекає лідер, та подолати шлях в 1,6км та віднайти точку фінішу – це лише початок квесту.

Карта та азимут скаутів привела до печерного скиту та пам’ятного Хреста, котрий був заснований, згідно з деякими документами, до 1602.

Команда що прийшла першою у відведений час отримала – 4 бали в свою скриньку. Якщо ж перша команда прийшла пізніше ніж відведений час – вона отримає 2 бали.

ЧАСТИНА 2 КВЕСТУ.

карточки до квесту

А далі їх чекало повторення матеріалу за минулі заняття.

Лідер мав при собі 16 карточок з вказаними на них пройденими темами занять: медицина, Георгій Великомученик, історія скаутингу, орієнтування, кулінарія, вузли, історія краю, новачок.

8 карток на одну команду і 8 карток для другої команди. Скаути самі між собою діляться темами. При чому кожен має взяти 2 картки. Далі лідер по кожній темі задає 2 питання – правильна відповідь 1 бал.

Одне з правил: якщо команда підказує -1 бал.

Питання:

  • Медицина.
  1. На який термін слід накладати джгут.
  2. Що робити коли людина втрачає свідомість?
  3. Які види кровотеч бувають (капілярна, венозна, артеріальна)
  4. Де накладати джгут при венозній кровотечі, показати на руці чи нозі (нижче рани).
  • Георгій Великомученик.
  1. Ким був Георгій до мученичества (воїном).
  2. Назвати три типи зображення Георгія на іконах
  3. Які тортури притерпів Георгій?
  4. Що ви пам’ятаєте про Великомученика Георгія у гімні?
  • Історія скаутингу.
  1. Назвати один з законів скаутів
  2. В якій країні був заснований рух скаутинг?
  3. Як називається наша організація
  4. Хто заснував скаутинг?
  • Орієнтування.
  1. Що таке азимут, як він визначається?
  2. Як перевірити чи правильно накреслений масштаб карти
  3. Як визначити сторони світу по годиннику?
  4. Особливості орієнтування по деревам, мурахам, мохам.
  • Кулінарія.
  1. Як називається посада відповідального за закупку продуктів, складання меню?
  2. Скільки калорій в день витрачає турист (+-500кКал)
  3. Яку їжу можна знайти та з’їсти в поході
  4. Основні фактори які необхідно врахувати при складанні меню (назвати 3 із тих що ми розглядали на занятті)? (калорійність, вага, склад групи/діти/дорослі, вартість)
  • Новачок (для новачків).
  1. Яка довжина дистанції яку ви сьогодні долали?
  2. Як звати членів твоєї команди
  3. Як звати членів твоєї команди
  4. Який масштаб карти?
  • Вузли.
  1. Назвати три типи вузлів, які ми вивчали на останньому занятті
  2. Яким вузлом краще зв’язати 2 мотузки (грепвайн, прямий, бабій)?
  3. Зав’язати правильно один з вузлів за 2 хв.
  4. Для чого може знадобитись вузол серединний провідник?
  • Історія краю.
  1. Які племена проживали в Диканському краї?
  2. Як помер Гоголь
  3. Як полювали мамонтів?
  4. Скільки залів в краєзнавчому музеї?

 ЧАСТИНА 3 КВЕСТУ.

Гра «Кіма».

Это самая старая скаутская игра, и она известна скаутам всех национальностей. Игра «Кима» имеет целью выяснить, какой памятью обладают скауты, а также развитие в них памяти, внимательности и наблюдательности. Скауту дают определенное время разглядывать некоторое количество различных предметов. Потом он должен назвать, какие предметы были, т. е. какие предметы он запомнил. Если количество предметов или время разглядывания разные, то очень трудно сравнивать результаты, достигнутые разными скаутами, поэтому желательно придерживаться принятых норм. Обычные нормы для игры таковы: количество предметов — 24, время осмотра — ровно одна минута. Система оценки принята следующая:

из 24 предметов запомнил менее 15 — неудовлетворительно – 0 балов

от 15 до 17 — удовлетворительно – 1 бал

от 18 до 20 — хорошо – 2 бала

от 21 до 23 — отлично – 3 бала

все 24 предмета — феноменальная память – 4 бала

Классический способ проведения игры следующий: руководитель раскладывает на столе 24 предмета и потом покрывает их платком или большим листом бумаги. Предметы надо разложить так, чтобы каждый из них был хорошо виден, т. е. чтобы один предмет не прикрывал и даже не касался другого предмета. После этого в комнату входят по одному скауты, подходят к столу. Руководитель объясняет, что от него требуется. Потом руководитель, заметив время по часам, снимает платок, покрывающий предметы. Ровно через одну минуту он командует «кругом» или «отвернись». Скаут, повернувшись спиной к столу, называет запомнившиеся предметы. Руководитель откладывает названные предметы в сторону. Время для ответа сначала дается неограниченное — пока скаут скажет, что больше не помнит.

Патрульная игра «Кима»

Играют не отдельные скауты, а целое звено. Проводится игра так же, как и в предыдущем случае, но после того как предметы снова закрыты платком, скауты помогают друг другу вспомнить, какие предметы были на столе. Один дополняет другого. Лучше всего, если каждый скаут пишет на листе бумаги, какие предметы он запомнил. Потом они берут за основу записку того, кто записал больше всех, и приписывают к ней отсутствующие там предметы из списков других скаутов. В этом варианте игры вовсе не редкость, когда патруль называет все 24 предмета.

Під час першої частини заняття кожна команда скаутів писала свій трек,

аби була змога проаналізувати пройдений маршрут.

Тож по факту 2 команди замість 1,6км пройшли приблизно по 7км. Будемо тренуватись ходити за азимутом!)

North (2)

 Інші заняття Диканських православних скаутів України Ви знайдете натиснувши ТУТ

А зараз трішки з історії Чернечоярського печерного скиту

Чоловічий. Розташовувався на південь від сучасного с. Чернечий Яр Великобудищанської сільської ради Диканського р­ну, в ур. Вовчий Яр. Можливо, став першоосновою Великобудищанського Преображенського Троїцького монастиря. Рештки печер скиту знаходяться на мисовому виступі при з’єднанні Яковенкового та Вовчого ярів за 2,5 км на схід від смт Диканька, на південь від с. Чернечий Яр Великобудищанської сільської ради Диканського р-­ну.

Час виникнення скиту та монастиря на разі покритий пеленою таїн, що пов’язане як зі слабкою вивченістю історії цього релігійного закладу, так і значною плутаниною в датах та визначеннях. Заснований, згідно з деякими документами, до 1602. Остання дата заснування печерного скиту цілком ймовірна, зважаючи на доволі давню монастирську практику на Полтавщині, але потребує додаткового архівного та археологічного підтвердження.

Ч. с. тимчасово припинив існування у кін. 17 ст., потім відновився і продовжував діяти до кін. 18 ст. Остаточне припинення печерного подвижництва у цій місцевості, напевне, сталося у 2 пол. 18 ст., коли російським царським урядом було скасовано затвірницьку практику в монастирях імперії. У 19 – на поч. 20 ст. печери ще відвідувалися людьми. У роки Великої Вітчизняної війни тут переховувались місцеві жителі, після чого комплекс остаточно запустів, а його печери почали руйнуватись та замулюватись.

Рештки печерного скиту досліджувалися 2005 загоном відділу охорони археологічної спадщини НДІ пам’ят­ко­охо­рон­них досліджень (кер. – Т. А. Бобровський).

Рештки скиту на сьогодні представлені щонайменше 8–9 печерними спорудами, прокопаними у лесовому суглинку та піщанику на глибині 2,5–3,5 м від сучасної поверхні.

Печери комплексу, розташовані уздовж схилів на відстані 2–10 м одна від одної, у своїх привхідних ділянках нині завалені і проявляються на поверхні провалами та просіданнями ґрунту. Найдавніше поселення ченців тут локалізувалось у місці найбільшого скупчення підземних споруд – уздовж південної частини західного схилу Яковенкового яру. Згодом відбулося розростання комплексу на північ. Житлові келії перших поселенців, напевне, мали вигляд невеличких камер (кожна розмірами не більше 2–3х2 м), розташованих поблизу схилу та поєднаних із денною поверхнею короткими (до 3 м довж.) вхідними галереями. Пізніше камери келії були об’єднані між собою комунікаційними проходами, прокладеними вздовж схилу Яковенкового яру. Тоді ж з окремих камер углиб схилу були прокладені довгі (до 6–7 м) та широкі (до 1 м) галереє подібні приміщення, можливо, господарського призначення. Водночас на околицях комплексу зводяться келії відлюдників, які мали вигляд довгих (до 10 м) вузьких (50–60 см) галерей, що закінчувалися крихітними (2х1–1,5 м) камерами. У серед. – 2 пол. 17 ст. скит зазнав тимчасового занепаду, принаймні, печери на певний час були покинуті й, як результат, частково замулені та зруйновані. При відновленні скиту в кін. 17 – на поч. 18 ст. окремі печери комплексу були розчищені та пов’язані між собою комунікаційними галереями. Крім того, комплекс було доповнено принаймні ще однією печерною келією з пазами від дерев’яних конструкцій.

На сьогодні комплекс є єдиною зафіксованою монастирською печерною пам’яткою на теренах Полтавщини. Виходячи з конструкції монастирських споруд та загально чернецької практики пізньосередньовічного часу, слід уважати, що монастир в ур. Вовчий яр мав характер відлюдницького скиту, започаткованого вихідцями якогось сусіднього монастиря. Втім, це не міг бути жіночий монастир, оскільки практика відлюдництва для ченців жіночої статі була забороне

рассказать друзьям и получить подарок

Поделиться в соц. сетях

Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в LiveJournal

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Можно использовать следующие HTML-теги и атрибуты: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Certaines personnes disent que le mariage est une occasion solennelle, et seulement un longeur mariage était digne et élégant, maintenant cette opinion est trop tradition. Si la mariée ne pas dérangé , il peut essayer une robe courte. La mariée courte qui coûteRobe de mariéemoins de matière, à moindre coût, le prix est naturellement plus abordable. Surtout la épouses petite, la mariée courte vous fait paraître plus sophistiquée.
En vacker grekisk gudinna axel diamant spets brudklänning, eleganta vackra färska vattenlösliga spets blommor. Ren skönhet. Det älskar.bröllopsklänningarKvinnan tillbaka mjuka linjer, människor ofta få en känsla av oändlig frestelse. Fall 2016 fashion show golvet, ryggen full av detaljer
As we all know, cheapcheap jerseys jerseys china online shop is the factory of the world, there are an array of products with good quality and cheap. So , today I will introduce cheap jersey to you.Li Ning · 2016 Sudirman Cup world mixed team badminton championship in Guangzhou successfully concludedof, in these days, the New Cheap Jersey of China became the hot topic in everyone.
fans wChina is the world’s second largest economy, the world’s first trading power.TheWholesale jerseys nation’s major clothing wholesale market is as follows: Guangzhou White Horse Clothing Market.
GUIRENNIAO-This logo is a spiritual totem, smooth graphics implication unstoppable force; flexible deliver an elegant arc movement, strength and speed of the United States, a symbol of passion and rationality publicity “Heart” and “meaning”, “concept” unity; pass the fearless and enterprising mind, showing beyond the realm of self, to unstoppable force to create the future.XTEP-Xtep (China) Co., Ltd. is a comprehensive development wholesale Wholesale jerseysjerseys china shop, production and marketing of Xtep brand (XTEP) sports shoes, clothing, bags, caps, balls, socks mainly large sporting goods industry enterprises.
We will bring appropriate surprises in a particular period of time, such as Christmas Day or a certain time the team to win, and we are able to bring about a correspondingcheap jerseys markdown activity for the fans! Are you interested in ?cheap jerseys free shipping!!! So coming to purchase it!!!